Dotazy k testaci vozidla bez dokladu

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 10. 2010 18:45:40

    Bylo to zde již několikrát probírané.
    O "TOP" stavu se nikde nehovoří.
    Shrnu to do pár bodů:
    1)V příloze 6 Vyhl 356 je stanoveno:Podle mezinárodního technického kódu lze schválit jako historické vozidlo zachovalé mechanicky poháněné vozidlo, ......
    2)Kodex FIVA definuje historické vozidlo jako mechanicky pohánené silnicní vozidlo, které je uchováváno a udržováno v historicky verném stavu....
    3)kromě historické původnosti se kontroluje technický stav se zaměřením na:
    a) u historických automobilů
    1. přední a zadní nápravy,
    2. funkčnosti řízení,
    3. funkčnosti osvětlení,
    4. funkčnosti brzd,
    5. karoserie, rámu, upevnění motoru, stav výfukového potrubí a tlumičů,
    6. upevnění sedaček,
    7. průhlednosti předních a bočních oken v prostoru u řidiče,
    8. opotřebení pneumatik,
    9. funkčnosti bezpečnostních pásů, je-li jimi automobil vybaven,

    b) u historických motocyklů
    1. funkčnosti osvětlení,
    2. rámu,
    3. opotřebení pneumatik,
    4. funkčnosti brzd,
    5. funkčnosti tlumičů, je-li jimi motocykl vybaven.

    O "TOP" stavu ani zmínka.....

    Aby se zde zbytečně nerozpoutala válka na téma co je a není veterán, připomínám že jsem jen zrekapituloval zákonné podmínky pro testování HV. Neřeším jestli pro někoho je a nebo není Citron DéeSko z roku 74 veteránem.
    Dotazy k testaci vozidla bez dokladů
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2010 8:43:29

    Zdravím vespolek ... Mám starší automobil Citroen DS z roku 1974 ke kterému nejsou žádné původní doklady. Přečetl jsem si celé fórum i podmínky testace vozidla pro získání veteránských RZ a měl bych k tomu pár dotazů:

    Pro testaci musí být vozidlo v perfektním stavu. Ale mám shnilou podlahu a když jí opravím, tak nebude zespodu profilovaný plech, ale rovný plech. není v mých silách vytvořit podlahu dle originálu. Je toto na závadu?

    Celkově i když je jinak vozidlo kompletní a nijak nepozměněné, tak samozřejmě chromování není 100% a stav čalounění taky ne. Když bude karoserie bez koroze s novým lakem, je reálné projít i s "běžně" opotřebeným chromováním a interiérem?

    Pokud musí být vozidlo v TOP stavu, což asi není v mých finančních možnostech, je nějaké cesta jak to auto na jakékoliv značky dostat? Rád bych se někdy svezl, místo koukání na auto v garáži. :-(

    Díky za případné rady od zkušenějších ...
 
Celkem inzerátů:
29579
Za posl.24 hodin:
43
 
Počet online uživatelů:
?
10. Tatranský Oldtimer 2025 04.07.2025 - 06.07.2025 Tatra aerodynamická 04.07.2025 - 06.07.2025 Sraz veteránů Radkovice u Budče 05.07.2025 - 05.07.2025 Artrecycles setkání HV v Šitbořicích 05.07.2025 - 05.07.2025 13. Sraz veteránů Široký Důl 05.07.2025 - 05.07.2025 Tradiční setkání historických vozidel ve Velké Polomi 05.07.2025 - 05.07.2025 Air Porsche Classic Rally 05.07.2025 - 05.07.2025 Sraz veteránů Horní Police okr.Ceská Lípa 05.07.2025 - 05.07.2025 Burza Nupaky 12.07.2025 - 12.07.2025 Burza Bohuňovice 12.07.2025 - 12.07.2025 Výstava HV Svitavy "Pivní slavnosti 2025" 12.07.2025 - 12.07.2025 Jízda veteránů ve Studénce 12.07.2025 - 12.07.2025 ZRUŠENO! Výstava historických vozidel o Tropické pouti 12.07.2025 - 12.07.2025 Okolo Elišky XXII. ročník 12.07.2025 - 12.07.2025 Jízda Vysočinou 12.07.2025 - 12.07.2025 4. ročník setkání historických vozidel v Černošíně 12.07.2025 - 12.07.2025 Pozvánka do Humpolce 12.07.2025 - 12.07.2025 MOTOkavárna Holovousy 12.07.2025 - 12.07.2025 AUTO-MOTO-burza valy u Přelouče 13.07.2025 - 13.07.2025 burza VYŠKOV Auto / Moto / Hobby a Bleší trhy 13.07.2025 - 13.07.2025

iVeteran.cz