Karburátor Jikov

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky
    Elektrocentrála
    janko86 - 11/22/2019 12:30:21 PM

    Dobry den
    Mam problem s elektrocentrálu CSBA6-3-400 (vojenská)
    Viete mi niekto pomoct. Nechce startovat.
    Karburátor z elektrocentrály
    edob - 5/9/2017 6:32:14 PM

    Mám elektrocentrálu CSBA6-3-400 (vojenská). Je v nej podobný karburátor. Je problém ju naštartovať, musím dať trochu benzínu do valcov, potom chytí a beží, ale strašne dymí. Tiež sa nedá dať na voľnobeh, lebo zhasne. Vie niekto aké tam majú byť presné rozmery trysiek? Výkon centrály je 7,5 kW, objem motora, myslím, 400ccm (dvojvalec). Vie mi niekto poradiť ako na to?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4/26/2011 1:28:00 PM

    pro M. Jedličku:
    ano, karburátor bych klidně prodal. Napište mi na e-mail a dohodnem se

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4/3/2011 10:50:44 AM

    Ahoj Michale,
    se stejným karburátorem jezdí můj Popular OHV.A spolehlivě, za 7 litrů.Tak ho do auta klidně použij. :)
    Karburátor
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4/1/2011 10:29:46 AM

    Pro [b:045b962b3f]nachlika[/b:045b962b3f].
    Pokud byste uvažoval o prodeji toho karburátoru, tak bych měl možná zájem. Jedlička
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/11/2010 7:39:43 AM

    Ahoj!Ty problémy s dlouhým sacím potrubím jsou na dlouhou debatu.Máš skype?Moje mailová adresa:Kundrat.f@seznam.cz.Seřízení dvou karburátorů není zas tak složitá věc.Vyřídíme vše na skype nebo na mailu.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/10/2010 6:54:36 PM

    O jaké "nectnosti" by se mělo jednat ? Pořád mi připadá jednoduší dobře seřídit jeden karburátor, než seřizovat dva. Pokud nejsou nové a motor již má svoje nejlepší léta taky za sebou, je to dost problém. Na motorce nejezdím v mrazech, kde by asi to dlouhé sací potrubí mohlo dělat problém. U šestiválcových řadových motorů s jedním karburátorem je ta vzdálenost krajních válců taky dost dlouhá.
    Ještě jeden dotaz. Nevíte, proč jsou výfuková kolena u některých BMW a taky třeba Dněprů a Uralů propojena ? Vždyť jiné dvouválcové motorky to nemají.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/10/2010 9:24:16 AM

    Ahoj!Nahradit dva karburátory jedním není dobré řešení.Prodlouží se sací potrubí a tím se projeví všechny necnosti známé u Tater řady 57 a dalších typů.BMW mělo u starších typů také jeden karburátor a později přešlo na karburátory dva.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/7/2010 2:33:02 PM

    V tomto případě se jedná o karburátor Jikov 26 LOH,který se používal jako náhrada karburátorů Amal u Aera 662.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/6/2010 7:14:19 PM

    Tak jsem to přeměřil a vnitřní průměr karburátoru u příruby k sacímu potrubí je 26,5mm a vnitřní průměr u příruby k filtru sání je 21mm. Je tam taková vložka s náběhem, která zmenšuje průměr. Znovu jsem prohlédl celý karburátor a jiné označení tam opravdu není. Můj názor je, že je to na nějaký dvouválec tak 600ccm, ale co, to opravdu nevím.
    Karburátor jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/5/2010 7:59:40 PM

    Ahoj!Důležitý údaj u karburátoru je průměr připojovacího hrdla.Ten však neuvádíš.Dle průměru difuzoru se domnívám,že to bude 30 mm.Protože se jedná o levostranný karburátor,/plováková komora musí být vpředu/horizontální,bude označení Jikov 30 LOH.Průměr připojovacího hrdla musí souhlasit s průměrem sacího potrubí motoru.Karburátor tedy může být i pro motor menšího obsahu.Franta

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/4/2010 6:39:09 PM

    26,5mm je na litrový motor akorát, viz nejrůznější Populary a Tudory.....
    Karburátor Jikov
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/4/2010 6:14:43 PM

    Vážení kolegové, prosím o pomoc s identifikací tohoto karburátoru. Jedná se o Jikov, čísla jsem našel z boku za přírubou k sacímu potrubí. Na jedné straně je 62217 a na druhé 1 2150. Průměr difusoru je cca 26,5mm. Další nápis je MADE IN ČSR, takže je vyroben cca 1960 a níže. Podle mého názoru to je dost malý karburátor, aby mohl třeba pro litrový automobilový motor. Děkuji předem za pomoc





    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/8/2010 8:14:25 PM

    Díky za odpověď. Takže jsem nebyl daleko od pravdy - Aero 662, pokud mám správné informace, mělo obsah 662ccm nebo 750 ccm. Náhodná koupě v Kladně na burze, zajímavý kus. Někdy se vyplatí hrabat v bednách s "bordelem". Sháněl jsem karburátor, který by fungoval jako centrální karburátor u Urala 650 OHV místo těch dvou ruských. Chtěl jsem koupit z Trabanta a objevil jsem toto. Byl mu strašně podobný a já si to spletl. Až doma jsem zjistil, že to není z Trabanta.
 
Celkem inzerátů:
22691
Za posl.24 hodin:
96
 
Počet online uživatelů:
?
Burza Slověnice 22.02.2020 - 22.02.2020 Garáže – Architektonické skvosty | Přednáškový cyklus „Křižovatky techniky“ 04.03.2020 - 04.03.2020 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 07.03.2020 - 07.03.2020 Výstava motocyklů Indian 11.03.2020 - 18.03.2020 auto moto burza 14.03.2020 - 14.03.2020 Technorama Kassel 14.03.2020 - 15.03.2020 Burza Nupaky 21.03.2020 - 21.03.2020 Tradiční jarní burza Veteran klubu Pardubice 21.03.2020 - 21.03.2020 Burza Chrášťany u Českého Brodu 22.03.2020 - 22.03.2020 Auto-Moto-Blešák Strakonice 22.03.2020 - 22.03.2020 Auto moto velo burza v Hobšovicích 28.03.2020 - 28.03.2020 Burza Tchořovice 28.03.2020 - 28.03.2020 Auto Moto Veterán Bazar Mohelnice 28.03.2020 - 28.03.2020 Historic Pecka 2020 03.04.2020 - 04.04.2020 Zahájení veteránské sezony 04.04.2020 - 04.04.2020 Auto moto veterán burza Karlovy Vary 04.04.2020 - 04.04.2020 Jarní Retro Garáž 04.04.2020 - 04.04.2020 Jarné výmenné stretnutie veteránov a ND 05.04.2020 - 05.04.2020 AutoMoto Burza/Bleší trh 05.04.2020 - 05.04.2020 Velikonoční jízda od kostela ke kostelu 11.04.2020 - 11.04.2020

iVeteran.cz