| Příspěvky | 
                        
                        
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 4. 2008 23:13:27
 
 Rucko-sazba povinného ručení pro testované veterány(i klubových testací) je 1/12 sazby a nikoliv 1/4..   No "být pod federací" opravdu nemá žádný přínos.. Pokud tím byla myšlena FKHV..  :lol:
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 10. 2007 6:18:22
 
 [quote:83165c3112="Výska"]
 Co se týče testace myslím že není problém, ...[/quote:83165c3112]
 
 Osobně si myslím, že právě testace je ten problém! :( Napsal jsem pouze návod jak to udělat, když chcete mít automobily Škoda 100 na veteránských číslech a nikdo vám nechce udělat testaci.
 
 A je zde ještě jeden aspekt, pokud budete mít k normálním registračním značkám (dříve SPZ) udělanou klubovou testaci, tak některé pojišťovny vám dají nižší povinné ručení i na Š 100 (myslím 1/4 jako u automobilů do r.v. 1952) a to za to asi stojí, obzvlášť pokuď těch aut máte více jako např tady citovaný Výska.
 
 Jinak to je bez diskuzí, že není potřeba se sdružovat v oficiálních klubech. V současnosti je testování opravdu asi jediný přínos proč být pod federací.
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2007 19:51:01
 
 [quote:2481ffe7b7="Rucka"]Pánové stovkaři,
 nedivte se klasickým veteránistům a začněte něco dělat sami. Založte si klub, nechte registrovat na ministerstvu vnitra. Přidejte se k některé asociaci co nabízí testace a pak vyberte ty, co by byli ochotní dělat komisaře – ti pak projdou školením komisařů a dostanou identifikační číslo a razítko a mohou testovat. Tak zvládnete klubovou testaci a krajská je už víceméně o technické způsobilosti.
 
 Je to celkem jednoduché a nebudete závislí na klubech a komisařích, kteří rozumí spíše aparátům vyrobeným před sedmdesáti lety...[/quote:2481ffe7b7]
 
 Otázka je, zdali je nutné sdružovat se po oficiálních klubech, z vlastní zkušenosti můžu říct že dobrá parta je nad všechny uhlazené oficiální kluby. Zrovna tak malé komorní srazy s přátelskou atmosférou jsou pro někoho mnohem příjemnější než formální sektání majitelů HV,ale to je samosebou na každém aby si zvážil kam směřuje a kam chce patřit. Co se týče testace myslím že není problém, ale papír z auta veterán neudělá a i kdyby si měl stovku v luxusním originálním stavu stejně budeš trnem v oku některým pravověrným...
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2007 13:40:39
 
 Pánové stovkaři,
 nedivte se klasickým veteránistům a začněte něco dělat sami. Založte si klub, nechte registrovat na ministerstvu vnitra. Přidejte se k některé asociaci co nabízí testace a pak vyberte ty, co by byli ochotní dělat komisaře – ti pak projdou školením komisařů a dostanou identifikační číslo a razítko a mohou testovat. Tak zvládnete klubovou testaci a krajská je už víceméně o technické způsobilosti.
 
 Je to celkem jednoduché a nebudete závislí na klubech a komisařích, kteří rozumí spíše aparátům vyrobeným před sedmdesáti lety...
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4. 10. 2007 12:44:06
 
 Biker666:
 
 Situace se má tak že mnozí testační komisaři vidí ve snaze nás stovkařů pouze snahu o úlevu na pojistném, samoosebou auta vyrobené v milionové serii jim nevoní a prozatimní nízká pořizovací cena a relativně dostupná možnost náhradních dílů je v tom jenom utvrzuje.
 
 Osobně mam stovky 3, (1970, 1971, 1971), jedná se o starší modely a ačkoli podle kodexu FIVA již splňují podmínky pro přijetí mezi veterány (např. kategorie F pro vozy do 1970, včetně) chápu je a řadím spíše mezi, u nás nepříliš používaný název, "youngtimery".
 
 Doporučuji ti radovat se ze svého vozu bez ohledu na názory veteránistů, pokud ho povedeš v pěkném stavu, historicky věrném a technicky zdatném, jistě dojdeš uznání, pokud ne od veteránistů, jistě pak od komunity stovkařů a erkařů.
 
 Doporučuji ti např. web www.skoda110r.cz
 
 případně si přihřeju polévku www.skoda100.cz (což je moje práce)
 
 ahoj, Výska
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 22. 8. 2007 23:24:26
 
 Nebo zkuste na ulici potkat originálního Rapida, nebo zachovalou 105, 120 s chromovými nárazníky (ne že bych to chtěl)
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 21. 8. 2007 5:42:42
 
 Uvedenému předsedovi bych navrhnul rezignaci na funkci nebo minimálně léčení jeho komplexů. Jako činovník veteránského hnutí si těžko může dovolit plácnout takovou ptákovinu, která je přímo v rozporu s kodexem FIVA, který je pro něho v jeho funkci něco jako zákon.
 Ani já nejsem nadšenec pro "novodobá" vozidla, ale u druhých mi vůbec nevadí a rád se na extra zachovalý originální kousek podívám. Jsou to dnes už taky rarity. Navíc jakkoli se to nemusí projevit na finanční hodnotě danného vozu(a u nás tomu tak opravdu většinou není), tak originální stav je vždy výrazně zajímavější a cennější, než do šroubku udělaná "umělohmotná" renovace, u které je navíc původní leckdy ani ne půlka auta a zbytek je nově vyrobený. Prodejní cena takového auta se pak většinou rovná ceně za ty repliky a za práci se složením, lakem a čalouněním. Historická hodnota je významně narušena, tak se ani příliš neuvažuje.
 
 Takže nevěš hlavu, auto asi ještě dlouho nebude nijak extra hodnotné, ale zachovat ho v původním stavu se ho pro příští generace určitě vyplatí!
 
 PS: Vezmi si třeba takovou Š1203 - kusy prvního typu s kšiltíkem a všemi odlišnostmi bys spočítal na prstech a v původním stavu není asi možná žádný, přitom leckterých předválečných aut jsou stovky a tisíce, takže z pohledu veteránismu je ta první dvanáctsettroska výrazně zajímavější a zaslouží si větší pozornost.
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 8. 2007 18:43:41
 
 Nenech se odradit, jednou bude veterán i Š-100 (podle regulí FIVA je jím již dnes). Ortodoxní veteránisté sice poválečné vozy moc neuznávají (přiznám se že k nim také patřím  :oops:  ), ale  hranice kdy se stává vůz veteránem se neustále posouvá a tak budou brzy i vozy ze 70tých let vyhledávanými veterány. Dnes jsem se byl podívat na ,,Sachsen classic,, a poválečné vozy tam převládaly. Pamatuji doby kdy na ulicích postávaly odstavené Tudory, Octávie či Felície a nikdo o ně nestál. Podívej se za kolik se prodávají dnes. Je pravda že podstatně cennější bude Š-110R, ale na našich srazech se dost často objevují i ,,obyčejné stovky,,.
 http://veteranklubsever.webovastranka.cz/
 http://www.skoda100.cz/
 | Odstranit | 
                    
                        |  | 
                
                    
                        | Škoda 100 L admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 18. 8. 2007 14:01:43
 
 Zdravim,podarilo se mi sehnat škodovku 100 L z roku 1974 po prvnim majiteli ktery se o ni staral snad vic jak o sebe je v puvodnim stavu tak jak vyjela z boleslavi krom par mistecek kde buji rez je v puvodnim laku.Kdyz jsem kontaktoval predsedu veteran klubu v Opave doslovne mi napsal ze to neni veteran i kdyby mela najeto 15km a nikdy to vetran nebude tak by mne zajimal nazor i jinych lidicek dik za odpovedi.
 | Odstranit | 
                    
                        |  |