Škoda 100 L

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4/24/2008 11:13:27 PM

    Rucko-sazba povinného ručení pro testované veterány(i klubových testací) je 1/12 sazby a nikoliv 1/4.. No "být pod federací" opravdu nemá žádný přínos.. Pokud tím byla myšlena FKHV.. :lol:

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/5/2007 6:18:22 AM

    [quote:83165c3112="Výska"]
    Co se týče testace myslím že není problém, ...[/quote:83165c3112]

    Osobně si myslím, že právě testace je ten problém! :( Napsal jsem pouze návod jak to udělat, když chcete mít automobily Škoda 100 na veteránských číslech a nikdo vám nechce udělat testaci.

    A je zde ještě jeden aspekt, pokud budete mít k normálním registračním značkám (dříve SPZ) udělanou klubovou testaci, tak některé pojišťovny vám dají nižší povinné ručení i na Š 100 (myslím 1/4 jako u automobilů do r.v. 1952) a to za to asi stojí, obzvlášť pokuď těch aut máte více jako např tady citovaný Výska.

    Jinak to je bez diskuzí, že není potřeba se sdružovat v oficiálních klubech. V současnosti je testování opravdu asi jediný přínos proč být pod federací.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/4/2007 7:51:01 PM

    [quote:2481ffe7b7="Rucka"]Pánové stovkaři,
    nedivte se klasickým veteránistům a začněte něco dělat sami. Založte si klub, nechte registrovat na ministerstvu vnitra. Přidejte se k některé asociaci co nabízí testace a pak vyberte ty, co by byli ochotní dělat komisaře – ti pak projdou školením komisařů a dostanou identifikační číslo a razítko a mohou testovat. Tak zvládnete klubovou testaci a krajská je už víceméně o technické způsobilosti.

    Je to celkem jednoduché a nebudete závislí na klubech a komisařích, kteří rozumí spíše aparátům vyrobeným před sedmdesáti lety...[/quote:2481ffe7b7]

    Otázka je, zdali je nutné sdružovat se po oficiálních klubech, z vlastní zkušenosti můžu říct že dobrá parta je nad všechny uhlazené oficiální kluby. Zrovna tak malé komorní srazy s přátelskou atmosférou jsou pro někoho mnohem příjemnější než formální sektání majitelů HV,ale to je samosebou na každém aby si zvážil kam směřuje a kam chce patřit. Co se týče testace myslím že není problém, ale papír z auta veterán neudělá a i kdyby si měl stovku v luxusním originálním stavu stejně budeš trnem v oku některým pravověrným...

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/4/2007 1:40:39 PM

    Pánové stovkaři,
    nedivte se klasickým veteránistům a začněte něco dělat sami. Založte si klub, nechte registrovat na ministerstvu vnitra. Přidejte se k některé asociaci co nabízí testace a pak vyberte ty, co by byli ochotní dělat komisaře – ti pak projdou školením komisařů a dostanou identifikační číslo a razítko a mohou testovat. Tak zvládnete klubovou testaci a krajská je už víceméně o technické způsobilosti.

    Je to celkem jednoduché a nebudete závislí na klubech a komisařích, kteří rozumí spíše aparátům vyrobeným před sedmdesáti lety...

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 10/4/2007 12:44:06 PM

    Biker666:

    Situace se má tak že mnozí testační komisaři vidí ve snaze nás stovkařů pouze snahu o úlevu na pojistném, samoosebou auta vyrobené v milionové serii jim nevoní a prozatimní nízká pořizovací cena a relativně dostupná možnost náhradních dílů je v tom jenom utvrzuje.

    Osobně mam stovky 3, (1970, 1971, 1971), jedná se o starší modely a ačkoli podle kodexu FIVA již splňují podmínky pro přijetí mezi veterány (např. kategorie F pro vozy do 1970, včetně) chápu je a řadím spíše mezi, u nás nepříliš používaný název, "youngtimery".

    Doporučuji ti radovat se ze svého vozu bez ohledu na názory veteránistů, pokud ho povedeš v pěkném stavu, historicky věrném a technicky zdatném, jistě dojdeš uznání, pokud ne od veteránistů, jistě pak od komunity stovkařů a erkařů.

    Doporučuji ti např. web www.skoda110r.cz

    případně si přihřeju polévku www.skoda100.cz (což je moje práce)

    ahoj, Výska

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8/22/2007 11:24:26 PM

    Nebo zkuste na ulici potkat originálního Rapida, nebo zachovalou 105, 120 s chromovými nárazníky (ne že bych to chtěl)

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8/21/2007 5:42:42 AM

    Uvedenému předsedovi bych navrhnul rezignaci na funkci nebo minimálně léčení jeho komplexů. Jako činovník veteránského hnutí si těžko může dovolit plácnout takovou ptákovinu, která je přímo v rozporu s kodexem FIVA, který je pro něho v jeho funkci něco jako zákon.
    Ani já nejsem nadšenec pro "novodobá" vozidla, ale u druhých mi vůbec nevadí a rád se na extra zachovalý originální kousek podívám. Jsou to dnes už taky rarity. Navíc jakkoli se to nemusí projevit na finanční hodnotě danného vozu(a u nás tomu tak opravdu většinou není), tak originální stav je vždy výrazně zajímavější a cennější, než do šroubku udělaná "umělohmotná" renovace, u které je navíc původní leckdy ani ne půlka auta a zbytek je nově vyrobený. Prodejní cena takového auta se pak většinou rovná ceně za ty repliky a za práci se složením, lakem a čalouněním. Historická hodnota je významně narušena, tak se ani příliš neuvažuje.

    Takže nevěš hlavu, auto asi ještě dlouho nebude nijak extra hodnotné, ale zachovat ho v původním stavu se ho pro příští generace určitě vyplatí!

    PS: Vezmi si třeba takovou Š1203 - kusy prvního typu s kšiltíkem a všemi odlišnostmi bys spočítal na prstech a v původním stavu není asi možná žádný, přitom leckterých předválečných aut jsou stovky a tisíce, takže z pohledu veteránismu je ta první dvanáctsettroska výrazně zajímavější a zaslouží si větší pozornost.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8/18/2007 6:43:41 PM

    Nenech se odradit, jednou bude veterán i Š-100 (podle regulí FIVA je jím již dnes). Ortodoxní veteránisté sice poválečné vozy moc neuznávají (přiznám se že k nim také patřím :oops: ), ale hranice kdy se stává vůz veteránem se neustále posouvá a tak budou brzy i vozy ze 70tých let vyhledávanými veterány. Dnes jsem se byl podívat na ,,Sachsen classic,, a poválečné vozy tam převládaly. Pamatuji doby kdy na ulicích postávaly odstavené Tudory, Octávie či Felície a nikdo o ně nestál. Podívej se za kolik se prodávají dnes. Je pravda že podstatně cennější bude Š-110R, ale na našich srazech se dost často objevují i ,,obyčejné stovky,,.
    http://veteranklubsever.webovastranka.cz/
    http://www.skoda100.cz/
    Škoda 100 L
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 8/18/2007 2:01:43 PM

    Zdravim,podarilo se mi sehnat škodovku 100 L z roku 1974 po prvnim majiteli ktery se o ni staral snad vic jak o sebe je v puvodnim stavu tak jak vyjela z boleslavi krom par mistecek kde buji rez je v puvodnim laku.Kdyz jsem kontaktoval predsedu veteran klubu v Opave doslovne mi napsal ze to neni veteran i kdyby mela najeto 15km a nikdy to vetran nebude tak by mne zajimal nazor i jinych lidicek dik za odpovedi.
 
Celkem inzerátů:
28681
Za posl.24 hodin:
19
 
Počet online uživatelů:
?
105 let Cezety 09.06.2024 - 09.08.2024 Přednáška Triumph vs. Norton 28.06.2024 - 28.06.2024 xxxiv. ročník jízdy do vrchu ,,KNOVÍZ-OLŠANY" 29.06.2024 - 29.06.2024 „Jízda Jiřího Kristiána Lobkowicze“ 29.06.2024 - 29.06.2024 Burza Tchořovice 29.06.2024 - 29.06.2024 xxiii. ročník Jízda Českou Kanadou 29.06.2024 - 29.06.2024 Veteranfest Slavkov 2024 29.06.2024 - 29.06.2024 Alfavaria oldies 2024 29.06.2024 - 29.06.2024 2. Nymburk-ring 2024 29.06.2024 - 29.06.2024 Alfavaria Oldies XVI. Jízda Leopolda Lancmana 29.06.2024 - 29.06.2024 Sraz NSU, 12. ročník 29.06.2024 - 29.06.2024 5. Sraz veteránů Rosovice 29.06.2024 - 29.06.2024 Jízda padesátek 30.06.2024 - 30.06.2024 Tradiční výstava historických vozidel. 30.06.2024 - 30.06.2024 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 30.06.2024 - 30.06.2024 MOTO-kavárna 05.07.2024 - 05.07.2024 9. Tatranský Oldtimer 2024 05.07.2024 - 07.07.2024 Morava 2024 národní kulturní památka Svatý Hostýn 06.07.2024 - 06.07.2024 Artrecycles setkání HV v Šitbořicích 06.07.2024 - 06.07.2024 III. Bohemia Veterán Mladá Boleslav 06.07.2024 - 06.07.2024

iVeteran.cz