Fiat 500 1970 - prepis + prevod z „bílých znacek”

Zpět
  •  « 1 2 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 4/13/2014 8:33:21 PM

    Aha, takže tehdy to dělali kvůli eko poplatkům ... Rozumím, ale i testace něco stála ... V tu dobu to ale byla vina ministerstva, že nevydalo papír, se kterým byl vozidlům s testací na bílých značkách prominut eko poplatek. Když se na něj čekalo víc jak 2 roky, chápu tyhle "řešení". Nějaké foto šrotu na Véčkách?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3/19/2014 3:09:28 PM

    Je třeba si přečíst oba moje příspěvky.
    Počátek vlákna se týkal tzv. EKO poplatku a způsobům jak se mu vyhnout.....

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3/18/2014 7:30:10 PM

    [quote:0ab715cea8="Oldboy"]Dobrý den, český človíček je koumák a ono bohužel těch filutů, kteří takto provozovali 30-ti leté sračky, které s puncem a provozem HV neměly nic společného začínalo být přehršel ...[/quote:0ab715cea8]
    Trochu mi uniká smysl - aby utekli STK? Přeci jen kvůli pojištění to nedělali. To mohli mít stejné s bílými a testací, ne?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/27/2014 6:13:25 AM

    Tak nezapomeňte přidat fotky obou aut, ať jsme v obraze
    s
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/26/2014 8:29:50 PM

    Zdravím, příští týden,nebo za 14 dní pojedu na STK s Felicíí a Spartakem, podělím se s vámi o případnou chválu nebo připomínky.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/24/2014 6:27:46 AM

    To samý mám s Aerovkou 30, než jdu na technickou zvednu ji na kozy seřídím lanovody tak aby kola mírně přibrzďovala pak se rozjedu na čistým asfaltě, šlápnu na to a podle gumování doladím a že mi gumujou všechny čtyři kola! Na TK jsem nikdy neměl žádný problám, jak s brzdama tak s ničím jiným.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/24/2014 5:34:49 AM

    a ještě poznámka k brzdám na Oktavkách. Mám Feldu a absolutně jsem neměl problém nikdy na válcích (horší je to s vůlí na řízení, tak vždy nějaká je). Nikdy mě nedělalo problém, aby rafičky šli stejně, nebo úplně s minimálním rozdílem. Jde jen o to než jdu na STK, sundat bubny, opucovat, a pak seřídit chod prasátek a chod pedálu!!
    s
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/23/2014 11:02:57 AM

    Děkuji za odpověd, zkrátka to je tak jak říkáte a musím se s tím opravdu smířit.

    Vozidla odhlášená dříve, než vznikl nový zákon, podléhají registraci jako veteráni za starých podmínek? Tedy testace, doklad o vyřazení, pojistka a dostanu značky zelené_?

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/23/2014 9:35:41 AM

    Dobrý den,
    budete se muset smířit s tím, že z normálních značek to na veteránské prostě nepřendáte.

    Český človíček je koumák a ono bohužel těch filutů, kteří takto provozovali 30-ti leté sračky, které s puncem a provozem HV neměly nic společného začínalo být přehršel.

    Na druhou stranu je to možná dobře, protože v době, kdy HV je 1/3 vozového parku v republice by na veteránských číslech jezdily Š-105-120 a podobné plečky.
    A stále platí-všeho čeho je zadarmo si nikdo neváží......

    P.S. přísloví o banánech je maximálně výstižné a souhlasím s ním. :!: :!: :!:
    s
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/23/2014 8:24:46 AM

    To samozřejmě je pravda že auto z 50 let, které má z té doby původní spz, má jistě vetší hodnotu. Ale zachovávat na autě moderní spz nevidím z mého pohledu jako výhodu. Navíc při registraci z jiného kraje mi ji vymění. Testaci na ekopoplatek považuji za dobrý počin v ohledu registrací. Pokud budu chtít platit i nižší pojistku, musím mít další testaci za zhruba 2000, a doplatit těch 1000 už není tolik, hlavně odpadá STK - kde mi štourají do natřených prahů jestli nejsou z ipy a rozladí karburátor protože to čoudí.

    Potřebuji přihlásit 4 auta a 50000,- je pomalu cena další solidní octávie.

    Celkem majitel vlastní asi 18 aut, 8 na zelených značkách a další 4 jsme chtěli postupně přehlašovat, protože ty částky se sčítají.

    Banány mám celkem rád, jako opice vypadám, takže to asi tak nějak dopadne. Je mi opravdu líto že díky vyčuranosti nás čechů vznikl další nepřekonatelný schod pro poctivé lidi a to - že auto nemohu odhlásit z registru pokud ho nedám do šrotu. Bude se dít to samé jako dřív - převařovat a překlepávat čísla na škodovkách a jezdit 5 auty na jedny doklady.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/23/2014 6:18:53 AM

    Podle mě, je převádět veterána z platných bílých značek na veteránské hloupost. Vždyť ty bílé jsou součástí historie toho auta a patří na něj. Co by za to třeba jiní dali. Veteránské RZ zase tolik výhod nemají.
    A pokud Vám jde jen o ten (nesmyslný) ekopoplatek, tak je potřeba se zamyslet nad starým heslem "když chci chovat opici, tak musím mít na banány"
    f
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/22/2014 10:02:25 PM

    10/2013 bych nepovažoval za delší dobu. Znamená to, že od této doby už se auto nikdy nestane veteránem v pravém slova smyslu? Nastoupí tedy moderní technici na STK kteří stará auta viděli možná na obrázku a ti nám budou dávat známku na měsíc protože stará octávie nenabrzdí stejný graf jako posr..é mondeo? Staří pánové na STK odejdou do důchodu nebo do nebe a nebudou plesat jejich srdce nad vozy kterými jezdili v mládí? Toto bych tedy považoval za konec historických vozidel! A přeji čest ČESKÉ státní byrokracii ovlivněné společnostmi rýžujícími z prodeje nových vozů stojících za hovno.

    jinak jsem téma zabývající se přesně tímto problémem ( kromě fiat500 ) bez toho abych pročetl téma po tématu a nakonec se nic nedozvěděl nenašel. Proto jsem pokračoval v již založeném dotazu a nezakládal nový. Prosím tedy zasvědcené tímto problémem od 10/2013 o fundovanou odpověď jak v tomto případě postupovat. Velice děkuji za vaše odpovědi ať předešlé nebo budoucí
    :arrow:

    jinak je mi líto pouze aut která díky ekopoplatku skončila ve šrotu a opravdu zbytečně promrhaných peněz za registraci vozidel nesplnujících čoudy moderních aut vyrobených z plastu a jiných škodlivých látek, ať pro přírodu nebo pro lidi.

    3000 je pouze relativní částka + fotografie, benzín,stk,registrace, evidenční kontrola, čas nepočítaje a z 3000 je 6000, místo 12000 oficiálních s ekovýpalným

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/22/2014 5:23:31 PM

    [b:cdf8e18e9c]Pánové,
    chtěl bych Vás upozornit na to, že již delší dobu nelze převést historické vozidlo z běžných značek na veteránské.[/b:cdf8e18e9c]
    Normální čísla jsou prostě normální čísla.

    Ekologickému poplatku se lze vyhnout pomocí tzv. testace HV na odpuštění eko daně - v každém kraji je vždy určená testační komise, která to dělá, stojí to 3000,-.
    Vozidlo musí mít platnou STK a je s tím docela běhání (přistavit vozidlo k testování, s protokoly o testování na registrační místo v kraji, které dělá HV, tam vystaví potvrzení a s tím na svůj příslušný úřad ohledně odpuštění EKo daně).
    Takže si předem spočítejte, jestli se Vám to vyplatí. Jestliže Vám nezáleží na zbytečně promrhaném času, projetých kilometrech ušetříte cca 7000,-.

    Jinak dotyčná problematika je zde na foru již několikrát probraná a vysvětlovaná ze všech možných pohledů. Akorát je třeba tomu věnovat trochu času........
    z
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/21/2014 8:46:18 PM

    ZDRAVÍM KOLEGOVÉ, jak momentálně probíhá získání veteránských značek. Mám stejný problém jako Fiat500, auto na mě v odhlášce s bílou značkou, chci převést na veteránská čísla, pokud možno bez ekopoplatku! nikde jsem zatím nenalez přesný postup jak v tomto případě postupovat. ( trvalé vyřazení vozidla - na sbírku historických vozidel již nejde !!! )

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/15/2012 8:23:03 AM

    Mám dva veterány, Aero 30 1935 a Simcu Matru Bagheeru 1975 oba na bílejch značkách a na technickou jezdím jednou za 2 roky.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/14/2012 6:09:04 PM

    Ok, dky všem za postřehy! Udělám to takto. STK řešit naštestí nemusím :wink:

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/13/2012 6:06:06 PM

    Jak píše Jana nech ho na bílejch číslech, sežeň někoho z rodiny nebo kamaráda kdo má ZTP, přihlaš ho na něj a za pár měsíců ho v klidu převedeš na sebe bez ekodaně. Při převodu na ZTP neplatíš jak ekodaň tak ani 800,- převod, potom na Tebe jenom 800,-Kč. Pak si uděláš registrační průkaz veterána a na poviném ručení budeš platit jenom 10tinu pojistného.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/14/2012 4:49:20 PM

    Ano!Nechal bych to na bílejch značkách,jak píše makuna-Nechto na značkách a můžeš si nechat veteránskou homologaci,kdy povinné ručení bude asi kolem 200 ročně!!Budeš,ale jezdit každý rok na technickou.Pokud by se něco náhodou stalo tak pojišťovna,když budeš mít veteránskou homologaci na normálních značkách bude na auto nahlížet jako na veterána ne jako na hromadu šrotu.Dá se tedy nechat udělat v.homologace na bíle SPZ a je to poměrně výhodné.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/13/2012 12:06:32 PM

    Díky za info, pojistku jsem již zaplatil - nechám to nějakou dobu v polopřevodu (snad to nebude problém). Dočetl jsem se, že když získám atestaci a půjdu na úřad s žádostí o vyřazení z normálního registru s tím, že vozidlo bude nadále provozováno jako vet. a vrátím původní RZ, tak by to mělo jít z toho polopřevodu - ale co je na tom pravdy nevím.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2/12/2012 8:14:05 PM

    Je opravdu v původním stavu - téměř nejetý (bez poškození). Byl dlouhé léta zakonzervován.
 
Celkem inzerátů:
24867
Za posl.24 hodin:
60
 
Počet online uživatelů:
?
Auto moto burza. 17.04.2021 - 17.04.2021 ZRUŠENO! Tradiční kladenská burza historických vozidel 24.04.2021 - 24.04.2021 Cestujeme veteránem 250 let po cestách F.L.Věka 24.04.2021 - 24.04.2021 Burza Chrášťany u Českého Brodu 25.04.2021 - 25.04.2021 Auto-Moto-Blešák Strakonice 25.04.2021 - 25.04.2021 Retro Tour Liberec 01.05.2021 - 01.05.2021 Tradiční jarní burza v Červené Vodě 01.05.2021 - 01.05.2021 2. ročník Rouškové Jízdy 01.05.2021 - 01.05.2021 Burza Letiště Bohuňovice u Olomouce 15.05.2021 - 15.05.2021 Burza Nupaky 22.05.2021 - 22.05.2021 Burza Chrášťany u Českého Brodu 23.05.2021 - 23.05.2021 8.jarní wartburg sraz Seč 2021 28.05.2021 - 30.05.2021 Jízda historických vozidel okolím Plzně 29.05.2021 - 29.05.2021 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 05.06.2021 - 05.06.2021 Ondřejovský Krpál 2021 05.06.2021 - 05.06.2021 Historická vozidla v E-motion u Avionu 2021 06.06.2021 - 06.06.2021 Sraz přátel značky Jawa v rodišti zakladatele F. Janečka 12.06.2021 - 12.06.2021 XIX. Veteránské rojenÍ & sraz anglických vozů na Zámku v Lobči 12.06.2021 - 12.06.2021 Výjezd veteránů na Ještěd 12.06.2021 - 12.06.2021 Morava 2021 Svatý Hostýn VIII.Pouť klubů a přátel HV. 19.06.2021 - 19.06.2021

iVeteran.cz