Karburátor Škoda 1000 MB

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 27. 5. 2012 22:26:46

    Dobrý den,
    samozřejmě nevím, proč Vaše auto nechce startovat, ale skutečnost je taková, že prostě ty 1000 se musely točit chvilku déle, prostě nechytaly teplé na škrtnutí. Jestli musíte točit opravdu dlouho, pak to převážně způsobovaly ventilky v palivém čerpadlu. Jak se to více ohřálo, tak se zasekávaly. Spíše se podívejte do čerpadla.
    Bartoň

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 25. 5. 2012 19:21:48

    Velmi děkuji za vyčerpávající odpověd.Foto motoru není moje je ilustrační.Můj motor i při plně sešlápnutém plynu za tepla (dlouhé jízdě)špatně startuje,musím dlouho točit.Ptal jsem se jednoho pána jak mu startuje a řekl mi že má odvzdušněný karburátor(tou tenkou trubičkou) a vše je ok.Takže tím to nebude.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 24. 5. 2012 23:41:01

    Dobrý den,
    toto provedení je originál. Pro termosytič sloužily vývody na sběrném výfukovém potrubí (které tam máte) a je to smyčka. Tento způsob propojení hadičky byl u prvních motorů a měl za účel
    přisávat olejovou mlhovinu, která vznikala v klikové skříni motoru a byla vedena ramenem ventilátoru zpět do sání. K tomuto účelu je však mezi blokem motoru a ramenem ventilátoru vložen plech, který má v horní části pouze otvor, který usměrňoval množství. Přisáváním olejové mlhoviny byla mastnější směs, což mělo nahradit kdysi vrchní mazání, a to kvůli ventilům. Tato malá trubička pak sloužila pro přívod olejové mlhoviny přímo do okruhu sytiče, neboť složení směsi při činnosti sytiče je až 1 : 1, tedy velké množství benzinu a stejné množství vzduchu. Od té doby, co se začalo chodit na měření emisí, tak se toto zaslepovalo, ale nemělo to žádný vliv, neboť pokud byl sytič uzavřen, tak tam tudy nic nešlo. Já osobně bych Vám doporučil nechat tuto trubičku v činnosti, neboť v současné době používáte benzin bezolovnatý s přísadou do paliva (tmt olova) a tato směs je velmi málo mastná. Není mi znám žádný případ, kdy zaslepení této trubičky způsobovalo nějaké potíže. Je to tedy pouze na Vás.
    Bartoň
    Karburátor Škoda 1000 MB
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 23. 5. 2012 19:08:43

    Mám dotaz ohledně karburátoru a to jestli je tenká trubička vedoucí z karburátoru do sání originál a případně jaký má význam.Já mám tuto díru z výroby zaslepenou .Prý to má vliv na start za tepla-odvzdušnění ale moc se mi to nezdá protože původně byla pro termosytič nemýlím li se.Díky za rady
 
Celkem inzerátů:
29656
Za posl.24 hodin:
24
 
Počet online uživatelů:
?
16. South Bohemia classic 05.09.2025 - 06.09.2025 Sraz aerovek na Konopáči 05.09.2025 - 07.09.2025 Sraz vozidel Československých #3 05.09.2025 - 07.09.2025 Zbraslav-Jíloviště 06.09.2025 - 07.09.2025 O zlatý Otavský valoun 06.09.2025 - 06.09.2025 Flattrack Americká plochá dráha 06.09.2025 - 06.09.2025 IV. Veterán Tour 2025 06.09.2025 - 06.09.2025 Chotusice - burza historických vozidel, dílů a starožitností 06.09.2025 - 06.09.2025 Historici v Roudnici 06.09.2025 - 06.09.2025 Den s eMBéčkem 2025 06.09.2025 - 06.09.2025 Jesenná motoristická burza KHV Holíč 07.09.2025 - 07.09.2025 Tachlovický trojúhelník 2025 07.09.2025 - 07.09.2025 Jesenná motoristická burza KHV Holíč - P o z o r zmena !!! 07.09.2025 - 07.09.2025 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 07.09.2025 - 07.09.2025 Auto-moto-farmářské trhy Tuhaň u Semil 07.09.2025 - 07.09.2025 XVI. oldtimer bohemia rally 11.09.2025 - 13.09.2025 IV. youngtimer bohemia rally 2025 11.09.2025 - 13.09.2025 16. ročník Historic Jizera 2024 12.09.2025 - 13.09.2025 Jeep Jamboree 2025 12.09.2025 - 14.09.2025 Burza Bohuňovice 13.09.2025 - 13.09.2025

iVeteran.cz