Obnovení puvodního laku

Zpět
  •  « 1 » »| 
    Příspěvky

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 5. 9. 2008 10:33:21

    Co se týče šetrného očištění - vyzkoušej parní čistič do domácnosti. Je to dost pracné, ale účinné.
    Nedávno jsem se celkem úspěšně pokoušel o něco podobného a poměrně slušných výsledků jsem nakonec docílil pomocí přípravku Simoniz určeného k doleštění nového / k oživení starého laku. Jedná se skutečně o velejemné abrazivo spojené nějakým konzervačním voskem. Padne na to spousta času a vysloužilých bavlněných triček. Pokud budeš chvíli hledat, určitě obdobných přípravků najdeš více. Uspokojivých výsledků lze údajně docílit i s leštící pastou "Tempo" .

    http://www.4wheelplay.co.uk/wonder-color-paintwork-restoration-p-25003321.html
    obnovení laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 3. 9. 2008 5:57:43

    Ta je agresivní hlavně k životnímu prostředí :( . Lak by to měl přežít, pokud se to nebude oplachovat horkou Wapkou. Ale doporučuji fakt na několikrát, opatrně, ať se neudělá víc škody než užitku.

    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 14:21:17

    Díky za odpověd. A co zkusit Arvu? je také agresivní k původnímu laku?? Honza
    obnova laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 2. 9. 2008 5:18:41

    Ředidlem C 6000 rozhodně ne! :evil: To rozpouští téměř všechny laky... S největší pravděpodobností jde už sice o lak "vypalovací", nebo´t ty se na seriových motocyklech v těchto letech používaly, ale použil bych něco méně agresivního. Například technický benzin na hrubou špínu a pak už něco na obnovu laku. Prostředky na obnovu laku většinou obsahují také složku s rozpouštědlem, něco lehce brusné pasty a nějaký konzervant. (Názvy si teď nevybavuju, ale je toho na trhu hodně). Chce to trpělivost. Určitě to nepůjde na jedno nanesení. Raději několikrát, ale hlavně ne tím C 6000.
    Obnovení původního laku
    admin[smazano 19.05.2016 14:20:20] - 1. 9. 2008 19:50:10

    Vážení kolegové, získal jsem motocykl z roku 1934 v původním laku a rád bych provedl restauraci tedy obnovení původního stavu stroje. Pod nánosem oleje, prachu a šmíru jsem objevil původní lak s linkami. Není to sice žádný supr stav, ale rád bych stroj zanechal v původním stavu. Prosím o vaše názory a doporučení jak postupovat při odstraňování nánosů a vrstev prachu se šmírem. Na mastnostu a nečistoty mám odskoušené ředidlo 6000, ale bojím se, abych nepoškodil původní lak. Díky za vaše rady. Honza
 
Celkem inzerátů:
29631
Za posl.24 hodin:
11
 
Počet online uživatelů:
?
16. melechovský okruh a sraz motocyklů 15.08.2025 - 17.08.2025 Tatranský Veterán 2025 15.08.2025 - 17.08.2025 Radegast-33 2025 Veteráni do kopca 16.08.2025 - 16.08.2025 Burza Nupaky 16.08.2025 - 16.08.2025 XL.Radčice 2025 16.08.2025 - 16.08.2025 Veterán bus Kříž 16.08.2025 - 16.08.2025 Císarská veteran rallye 16.08.2025 - 16.08.2025 VCC Domažlice, jízda spolehlivosti 16.08.2025 - 16.08.2025 SRAZ ČEZET 16.08.2025 - 16.08.2025 Výstava historických vozidel, ale i jiné techniky v Police nad Metují 17.08.2025 - 17.08.2025 10.sraz veteránů chýnov 17.08.2025 - 17.08.2025 Z lázní do lázní 17.08.2025 - 17.08.2025 Auto moto burza a bleší trhy Svitavy 17.08.2025 - 17.08.2025 Motoclassic Wrocław 22.08.2025 - 24.08.2025 29. Trabant sraz Vrbno 22.08.2025 - 24.08.2025 Výstava historických vozidel o "Folklorním festivalu" v Červeném Kostelci 22.08.2025 - 22.08.2025 Hrotovický koločas 23.08.2025 - 23.08.2025 AUTO-MOTO-veteran burza Drahotuše 23.08.2025 - 23.08.2025 Výstava veteránů na Kolowratském zámku v Rychnově nad Kněžnou 23.08.2025 - 23.08.2025 veterán rallye S Kačenkou za Rampušákem 23.08.2025 - 23.08.2025

iVeteran.cz